Aprašymas
Kontrolerio valdymo komandų algoritmai suderinami su šildytuvais serijos: Visais Thermo Top C (Z, E), Thermo Top V и Thermo Tov Evo 4.1 protokolas, įskaitant versijas dirbančius tik pašildymo režime.
Specialiai šildytuvams Volkswagen Touareg , Т5, и kitiems VAG grupės automobiliams yra numatyta borto CAN emuliacija.
Tai suteikia galimybę šildytuvus Webasto sumontuoti į kitus automobilius, kur nėra CAN linijos.
Taip pat CAN linijos emuliacija naudojama paleisti ir orinius šildytuvus nuo automobilių MB Actros AT2000ST. Būtina atlikti nustatymus.
–ТТZ/С BMW, valdomiems per d-bus. 1.3 versija. Kontroleryje automatinis D-bus atpažinimas.
Kontroleris gali valdyti šiuos šildytuvus per skaitmeninę šiną d-bus.. Per šią duomenų šiną persiduoda temperatūros duomenys , įtampa ir šildytuvo darbo režimai. Prie šildytuvo apart maitinimo būtinai reikia prijungti kuro pompą ir aušinimo skysčio cirkuliacinį siurblį. Prijungiant kontrolerį prie šildytuvo duomenų šinos negali būti jokių papildomų prijungimų , kaip pavyzdžiui diagnostikos kabelis.
Apart skaitmeninės d-bus šinos šis šildytuvas turi ir analoginį valdymą per 1 koją. Bet tankiai analoginis valdymas būna užblokuotas iš šildytuvo valdymo bloko, jeigu blokas nemato automobilio borto duomenų.
Kontroleris turi galimybę aktyvuoti analoginį valdymą valdymo bloke.
Kontroleris turi programuojamus išėjimus:
-Valdyti apytakinį aušinimo skysčio siurblį. Katilams, kuriuose aušinimo skysčio siurblio valdymo išėjimas yra neaktyvus. Išėjimas tampa aktyvus iškart po įjungimo ir išsijungia po galutinio prapūtimo ciklo.
–Valdyti automobilio salono šildytuvo ventiliatorių. Išėjimas valdo salono ventiliatoriaus paleidimo relę ir automobilio ventiliatorių per šunto rezistorių , kad sumažinti ventiliatoriaus greitį. Arba PWM signalas valdyti klimatroniko elektronikos bloką . Analogas IPCU relei. Programuojant išėjimo signalą PWM pasirinkti teigiamą išėjimo lygį.
-Valdyti vizualinei šildytuvo veikimo indikacijai. Galima pajungti automobilio posūkio lemputes ar gabaritines šviesas. Išėjime kol veikia šildytuvas atsiranda signalas 0,5sek trukmės ir 5sek periodu.
-Impulsinis 15 min išėjimas CallBack valdyti signalizacijos GSM kanalą. Išėjimas jungiamas prie signalizacijos vairuotojo iškvietimo mygtuko. Išėjimas aktyvuojasi iškart pasileidus kuro siurbliui ir kartojasi kas 15 min.
-Impulsinis išėjimas valdyti automobilio šildytuvo ventiliatorių. Kad prijungti prie gamyklinio mygtuko klimato kontrolės.
Impulsinis išėjimas atjungti kontrolerį. Kad prijungti prie gamyklinio mygtuko klimato kontrolės.
-Signalas „Yra liepsna“ . Tampa aktyvus, kai liepsnos jutiklis aptinka degiklyje liepsną. Arba kai įjungiamas kuro siurblys šildytuvams, kurie turi kartu liepsnos davikliį ir degimo žvakę ( glow plug).
Išėjimai valdomi programos , kuri remiasi nuskaitytais duomenimis iš šildytuvo.
Visi išėjimai mažos srovės – iki 150mA. Išduodantys minusinį lygį rėlėms valdyti
Kontrolerio funkcijos ir specifikacijos:
-Įjungimas (nepertraukiamas veikimas užprogramuotas vartotojo) / išjungimas per signalizacijos papildomą kanalą ar mygtuką.
-Automatinis temperatūros palaikymas pagal užduotą reikšmę.
-Automatinis išjungimas, kai nustatyta temperatūra yra viršijama.
-Automatinis išjungimas kai maitinimo įtampa sumažėja žemiau nustatytos vertės.
-Klimato kontrolės ventiliatoriaus valdymo algoritmas yra užprogramuojami vartotojo.
-Klaidų numetimas laikant mygtuką nuspaustą.
-Energijos suvartojimas budėjimo režimu – 0 mA.
-Energijos suvartojimas veikimo režime <40mA.
-Darbinė įtampa 9-30 voltų.