Mechaninė pakabos diagnostika ir remontas
Mechaninė pagabos diagnostika ir remontas
Mechaninė pakabos diagnostika ir remontas yra atliekamas ant pakabos tikrinimo stendo. Nuo pakabos detalių būklės priklauso automobilio eksploatacijos saugumas ir vairavimo komfortas. Rekomenduojama kas 10-15 tūkstančių kilometrų atlikti automobilio pakabos diagnostiką.
Kodėl remontuojant pakabą rekomenduojama keisti visą svirtį?
Norint užtikrinti kokybišką pakabos remontą bei vairavimo komfortą, rekomenduojama pakeisti visą svirtį. Keitimas atliekamas esant suskilusiai, įtrūkusiai, kitaip pažeistai guminei apsaugai.
Esant nurodytiems atvejams atsiranda tikimybė, kad pažeidimų bus ir šarnyre. Šiuo atveju net ir pakeitus guminę apsaugą šarnyras veiks blogai. Keičiant visą šarnyrą, ateityje papildomų gedimų bus išvengiama.
Jie gali pakenkti saugumui, taip pat jų šalinimas gali ir nemažai kainuoti. Keičiant vien tik guminę apsaugą, kyla rizika, kad po ja liks nepašalintos įvairios kenksmingos medžiagos, kurios gedimą galimai ir sukėlė. Taip šarnyre ir toliau kaupsis rūdys, bus daroma korozinė žala.
Šarnyras sukurtas taip, kad tinkamam jo veikimui yra būtinas sutepimas. Dėl guminės apsaugos pažeidimų tepamoji medžiaga prarandama. Ji gali būti nuplaunama vandens, nudžiūti, į ją gali patekti purvo ar kitų pašalinių medžiagų.
Taip pat svarbu žinoti ir apie „universaliąsias“ gumines apsaugas bei jų užveržimo komponentus, skirtus šarnyro modifikavimui. Kadangi kiekviename asortimente gali būti pačių įvairiausių guminių apsaugų, terminas „universalus“ dažnai gali būti klaidinantis. Iš tikrųjų kiekvienas apsauginės gumos modelis yra specialiai sukurtas ir gaminamas tik konkrečiam šarnyrui. Siekiant išvengti guminės apsaugos pažeidimų, rekomenduojama naudoti naują Delphi apsaugą nuo dulkių. Ji pagaminta iš chloropreno – išlaiko tvirtumą net ir esant ekstremalioms temperatūroms. Taip apsaugomi vidiniai komponentai ir išlaikomas laisvas šarnyro judėjimas.